Trip Advisor på Sørlandet 9.april

Trip Advisor på Sørlandet 9.april

9.april starter konferansen «Sjømat på Sørlandet» på Rosfjord Strandhotell i Lyngdal. Vi er kjempefornøyde med å ha sikret oss Trip Advisor på konferansens åpningsdag!

Konferansen har fokus på sjømat og sjøen som arena for gode opplevelser hele året, og her møtes bransjefolk fra hele Sørlandet for å lære og bli inspirert gjennom 3 dager. God mat og drikke er en viktig del av ferieopplevelse, og derfor er første dag av konferansen viet konsept og «storytelling». Blant annet kommer Mikael Ahlerup, CEO for Astrid Lindgrens Verden, for å fortelle oss om hvordan de har lykkes i å revolusjonere parken gjennom blant annet bevisst satsning på mat og matopplevelsene.

Trip Advisor – verdens største sosiale reisenettsted

Men vi er ikke bare opptatt av konsept og inspirasjon, vi er også opptatt av hva gjestene forteller om oss.

Og hva er mer sentralt enn Trip Advisor i dag når det gjelder deling av gjesteopplevelser?

Verdens største sosiale reisenettsted har imponerende 60 millioner unike måndelige brukere, og applikasjonen deres er den nest meste brukte applikasjon på Facebook. Trip Advisors DMO Sales Manager kommer til konferansen for å fortelle om hvilke muligheter bedrifter har på synlighet og markedføring på nettstedet, hvordan man kan skape interaksjon og dialog med gjestene sine i forkant og i etterkant av besøket.

Her får vi også muligheten til å få informasjon og synspunkt fra den ledende aktøren i markedet på hva og hvordan man ser på seneste tids diskusjoner og avisoppslag knyttet til omfang av falske «reviews», trusler og påstått «fallende verdi» av gjestevurderinger.

I forlengelsen av konferansen vil det være en egen workshop på hvordan de forskjellige lokale reisemålene kan presenteres på Trip Advisor. Denne workshopen er forbeholdt personer som jobber i DMO eller tilsvarende med ansvar for digital synlighet.

Eventbrite - Workshop DMO Trip Advisor

Konferansen «Sjømat på Sørlandet» arrangeres i samarbeid med Arena Usus og Visit Sørlandet.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s